serwis i informacje

Gwarancja i formularze

Znajdziesz tutaj informacje, dotyczące użytkowania wyrobu medycznego, gwarancji na okulary oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytanie, dotyczące Twojego zamówienia.

Gwarancje – ogólne informacje

Dowiedz się więcej

Gwarancja na oprawki oraz wady produktu są ważne pod warunkiem montażu soczewek okularowych w naszych salonach. Montaż soczewek w innych placówkach może skutkować utratą gwarancji.


Kiedy wygaszamy gwarancje:

  • Montaż soczewek w innym salonie.
  • Ingerencje w konsturkcję oprawki.
  • Uszkodzenia mechaniczne

Instrukcja wyrobu medycznego

Zadbaj o swoje okulary

Dbałość o Twoje okulary to inwestycja w Twój komfort widzenia i ich długowieczność. Stosując się do powyższych wskazówek, będziesz mógł cieszyć się idealnym widzeniem przez wiele lat!


Jak dbać o okulary:

  • Regularne czyszczenie okularów.
  • Przechowywanie
  • Serwis

formularze do pobrania

Pobierz i wypełnij

Dbałość o Twoje okulary to inwestycja w Twój komfort widzenia i ich długowieczność. Stosując się do powyższych wskazówek, będziesz mógł cieszyć się idealnym widzeniem przez wiele lat!


Wybierz prawidłowy formularz:

Naprawimy Twoje okulary korekcyjne – usługa odpłatna.

Kompleksowa naprawa okularów z serwisem Door to Door.

Wymiana systemu flex

OD 30,00 zł

Wymiana systemu flex w okularach to naprawa, która przywraca sprężystość zausznikom. System flex, czyli elastyczny zawias, pozwala zausznikom odginać się na zewnątrz, zwiększając komfort noszenia i zmniejszając ryzyko złamania


Serwis okularów

OD 20,O0 ZŁ

Serwis okularów to dbanie o ich czystość, dopasowanie i sprawność. Obejmuje czyszczenie, dokręcanie śrubek, regulację i drobne naprawy, a w razie potrzeby także bardziej złożone usługi. Regularny serwis zapewnia pewną trwałość okularów.


Polerowanie okularów korekcyjnych

lutowanie okularów

OD 70,00 ZŁ

Lutowanie oprawek okularów to precyzyjna technika łączenia metalowych elementów, która wymaga wprawy i odpowiednich narzędzi. Jest stosowana do naprawy pęknięć, złamań lub łączenia oddzielnych części oprawek.


Procedura reklamacyjna oraz dodatkowe informacje w sprawie reklamacji i zwrotów.

Reklamacje należy kierować w formie pisemnej. Do zachowania formy pisemnej należy złożenie reklamacji za pomocą formularza oraz odesłania reklamowanego produktu na adres podany w formularzu. Reklamowany produkt należy odesłać oczyszczony bez widocznych zabrudzeń – brak stosowanego przygotowania wiązać się będzie z opłata 50,00 zł brutto za dokonanie serwisu.

Czas realizacji:

Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne rozpatrujemy do 14 dni roboczych, w wyjątkowych sytuacjach czas ten może wydłużyć się do 30 dni roboczych*.

Zwroty:

Zwracane produkty nie mogą posiadać widocznych śladów użytkowania, w przypadku ich stwierdzenia, klient będzie zobowiązany do pokrycia kosztów szkody lub zakupu towaru.

Chcesz wiedzieć więcej o obsłudze zamówień i zgłoszeń?

Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych. W przypadkach wymagających oczekiwania na części serwisowe od producenta opraw, przeprowadzenia dodatkowych czynności weryfikacyjnych (badanie naprężeń, mikropęknięć) lub wykonania ekspertyz ustalających przyczynę uszkodzenia i sposób naprawy, termin ten może ulec przedłużeniu do maksymalnie 30 dni roboczych. Powyższe zasady dotyczą również reklamacji dotyczących zamówień stacjonarnych.

Z uwagi na standardy higieny i bezpieczeństwa pracy, zastrzegamy sobie prawo do naliczenia dodatkowej opłaty w wysokości 50,00 zł brutto za oczyszczenie wyrobów medycznych wykazujących znaczne zabrudzenia (w tym naloty i maziste substancje, szczególnie w obszarze nanośników). Przed naliczeniem opłaty skontaktujemy się telefonicznie. W przypadku odmowy, reklamacja nie zostanie rozpatrzona, a produkt zostanie odesłany na koszt odbiorcy (pobranie 25,00 zł). Klient ma możliwość ponownego złożenia reklamacji po oczyszczeniu produktu lub wyrażeniu zgody na odpłatne oczyszczenie. Liczymy na Państwa współpracę w kwestii utrzymania czystości.

Zamówienia online: Zwrot w ciągu 14 dni roboczych możliwy jest w formie vouchera ważnego 2 lata w naszych salonach lub wymiany na inny produkt (do 14 dni roboczych).
Zamówienia personalizowanych okularów korekcyjnych (online, telefoniczne, Messenger): Z uwagi na ich indywidualny charakter, zwrot nie jest możliwy. W przypadku problemów prosimy o kontakt telefoniczny w celu znalezienia optymalnego rozwiązania.
Zakupy stacjonarne: Zwrotom nie podlegają. Wymiana oprawek jest możliwa do 3 dni od zakupu, bez zwrotu różnicy w cenie.

Serwis okularów korekcyjnych jest dostępny w naszym salonie optycznym. Realizacja napraw trwa do 30 dni roboczych od zgłoszenia. Cena usługi zostanie przedstawiona przed jej wykonaniem.
Prosimy o uwzględnienie, że w sporadycznych przypadkach naprawa może być niewykonalna lub może skutkować uszkodzeniem innych części okularów – w takiej sytuacji koszt serwisu nie zostanie naliczony.