Gwarancja i formularze
Znajdziesz tutaj informacje, dotyczące użytkowania wyrobu medycznego, gwarancji na okulary oraz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytanie, dotyczące Twojego zamówienia.
Gwarancje – ogólne informacje
Dowiedz się więcejGwarancja na oprawki oraz wady produktu są ważne pod warunkiem montażu soczewek okularowych w naszych salonach. Montaż soczewek w innych placówkach może skutkować utratą gwarancji.
Kiedy wygaszamy gwarancje:
Instrukcja wyrobu medycznego
Zadbaj o swoje okularyDbałość o Twoje okulary to inwestycja w Twój komfort widzenia i ich długowieczność. Stosując się do powyższych wskazówek, będziesz mógł cieszyć się idealnym widzeniem przez wiele lat!
Jak dbać o okulary:
formularze do pobrania
Pobierz i wypełnijDbałość o Twoje okulary to inwestycja w Twój komfort widzenia i ich długowieczność. Stosując się do powyższych wskazówek, będziesz mógł cieszyć się idealnym widzeniem przez wiele lat!
Wybierz prawidłowy formularz:
Naprawimy Twoje okulary korekcyjne – usługa odpłatna.
Kompleksowa naprawa okularów z serwisem Door to Door.
Wymiana systemu flex
OD 30,00 złWymiana systemu flex w okularach to naprawa, która przywraca sprężystość zausznikom. System flex, czyli elastyczny zawias, pozwala zausznikom odginać się na zewnątrz, zwiększając komfort noszenia i zmniejszając ryzyko złamania

Serwis okularów
OD 20,O0 ZŁSerwis okularów to dbanie o ich czystość, dopasowanie i sprawność. Obejmuje czyszczenie, dokręcanie śrubek, regulację i drobne naprawy, a w razie potrzeby także bardziej złożone usługi. Regularny serwis zapewnia pewną trwałość okularów.

lutowanie okularów
OD 70,00 ZŁLutowanie oprawek okularów to precyzyjna technika łączenia metalowych elementów, która wymaga wprawy i odpowiednich narzędzi. Jest stosowana do naprawy pęknięć, złamań lub łączenia oddzielnych części oprawek.

Procedura reklamacyjna oraz dodatkowe informacje w sprawie reklamacji i zwrotów.
Reklamacje należy kierować w formie pisemnej. Do zachowania formy pisemnej należy złożenie reklamacji za pomocą formularza oraz odesłania reklamowanego produktu na adres podany w formularzu. Reklamowany produkt należy odesłać oczyszczony bez widocznych zabrudzeń – brak stosowanego przygotowania wiązać się będzie z opłata 50,00 zł brutto za dokonanie serwisu.
Wszystkie zgłoszenia reklamacyjne rozpatrujemy do 14 dni roboczych, w wyjątkowych sytuacjach czas ten może wydłużyć się do 30 dni roboczych*.
Zwracane produkty nie mogą posiadać widocznych śladów użytkowania, w przypadku ich stwierdzenia, klient będzie zobowiązany do pokrycia kosztów szkody lub zakupu towaru.